نکته : این قسمت برای مدیر یا مسئول انفورماتیک می باشد

برای پیگیری ارجاعات به صفحه اصلی، سپس منوی " ارجاعات دریافت شده" مراجعه کنید

اگر در این قسمت در داخل ستون بررسی و ارسال پیام هر یک از پیام ها ارجاع شده به شما را باز کنید صفحه به شکل زیر خواهید داشت.

در این قسمت جواب پیام های ارجاعی را بدهید 

با توجه به پیام ارسال شده باید جواب مناسب بدهید و سپس عملیاتی برای آن در نظر بگیرید

وقتی مشکل حل نشده و مربوط به واحد دیگری می باشد دکمه " ارجاع تیکت " را بزنید و مطابق با شکل موارد خواسته شده را تایپ و سپس ارسال کنید

  1.  جستجوی فردی که باید به آن ارجاع بدهید می توانید با زدن سه کارکتر ستاره " *" کلیه کاربران مسئول را ببنید
  2. متنی با توجه به دلیل ارجاع بنویسید
  3. دکمه ارجاع را برای ارجاع به فرد مورد نظر بزنید

یک نمونه از پیام ارجاعی

در صورت ارسال موفق آمیز پیام زیر نمایش می دهد


 

برای پاسخ به ارجاع می توانید مراحل زیر را انجام دهید

  1. نوشتن متن در جواب ارجاع در قسمت " متن پاسخ "
  2. انتخاب گزینه "  عملیات مورد نظر "
  3. کلیک بر روی گزینه "  ارسال پیام"

اگر کار خواسته شده یا ارجاع شده به نحوه احسن انجام شده باشد باید تیکت ارجاع شده را بست برای بستن تیکت ارجاعی مراحل زیر را انجام دهید

  1. ابتدا متن پاسخ و اعلام نتیجه را بنویسید
  2. گزینه " عملیات مورد نظر را انتخاب کنید
  3. گزینه ارسال پیام و پایان عملیات را بزنید


فاقد نظر