پس زمینه اسلایدها

975 ١٥:١٨ ب.ظ

یکی از مباحث مهم و پرکاربرد نرم افزار در مورد پس زمینه اسلایدها می باشد. درواقع از آنجایی که طراحی اسلاید از اهمیت خاصی برخوردار است و حتی در بسیاری از موارد اهمیت آن از خود مطالب درون اسلاید نیز بیستر است، پس زمینه ای که در هر اسلاید قرار می گیرد تاثیر زیادی را بر روی کار و در نمایش خروجی برای مخاطبان داراست. برای دسترسی به پس زمینه اسلاید ها در Power Point می توانید ابزار Format Background یا سربرگ Design و انتخاب ابزار Format Background در قسمت Customize استفاده نمایید. اکنون برنامه شما را به پانل Format Background ارجاع می دهد و قسمت Fill را برای شما ظاهر می نماید که ما به بررسی گزینه های آن می پردازیم.

گزینه نخست قسمت Fill به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک رنگ با تعیین میزان شفافیت را به عنوان پس زمینه اسلاید خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که گزینه Apply To All تنظیمات اعمالی در این پانل را به تمام اسلاید ها نسبت می دهد و گزینه Reset Background پس زمینه اسلاید جاری یا اسلایدهای انتخابی را به حالت اولیه خود بازمی گرداند. گزینه دوم امکان قرار دادن یک طیف رنگی را به شما می دهد که با استفاده از تصویر زیر شما را با ابزارهای این گزینه آشنا می کنیم.

گزینه سوم این قسمت که بسیار پرکاربرد می باشد به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از یک تصویر یا بافت برای پس زمینه اسلاید استفاده کنیم. تصویر زیر به شما کمک می کند تا با ابزارهای این گزینه آشنا شویذ.

گزینه چهارم این قسمت به شما امکان آن را می دهد تا بتوانید از یک الگو یا طرح پیش فرض برای کارتان استفاده نمایید که ما ابزارهای این گزینه رو هم با استفاده از تصویر برای شما تشریح کرده ایم.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر