درخواست از فاوا

478 ١٥:١٨ ب.ظ

با عنایت به استقرار دولت الکترونیک و هم چنین استفاده از امکان دورکاری و با توجه به ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم کلیه درخواست ها ا زمدیریت آمار و فناوری اطلاعات در ستاد دانشگاه بصورت راه دور انجام خواهد شد

لذا کاربران و پرسنل محترم دانشگاه در صورت نیاز به پشتیبانی و یا درخواست از این مدیریت اقدامات زیر را در دستور کار قرار دهند:

  1. مراجعه به سایت فاوا
    1. منابع اموزشی تمامی سامانه ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربران در سایت مدیریت فاوا به آدرس fava.nkums.ac.ir در قسمت آموزش همراه با راهنمای تصویری قرار داده شده است لذا ابتدا با مراجعه به اموزش های درج شده مشکل خود را جستجو نمایید.             لینک دسترسی به آموزش ها
  2. استفاده از سامانه تیکت 
    1. درصورتی که اطلاعات لازم در قسمت آموزش کافی نبود و یا مشکل شما در آموزش ها قرار نداشت با استفاده از سامانه تیکت به آدرس https://ticket.nkums.ac.ir  می توانید درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایید. برای این منظور وارد سامانه شده درخواست خود را بصورت دقیق و کامل ثبت کرده (در صورت نیاز حتما عکس یا فایل صوتی را پیوست نمایید )                           آموزش سامانه تیکت
  3. نحوه پاسخگویی کارشناسان فاوا : دراسرع وقت درخواست شما را بررسی و در سه حالت پاسخگوی درخواست شما خواهند بود
    1.  درخواست شما بررسی و درهمان سامانه تیکت جواب داده خواهد شد .کافی است با مراجعه به همان درخواست خود در سامانه پاسخ را دریافت نمایید. لذا با مراجعه به گزینه نسخه جدید تیکت  و یا مدیریت تیکت های ارسالی گردش درخواست و جواب را دریافت نمایید

       

    2. درخواست شما بررسی و نیاز به دسترسی به سیستم شما می باشد.                                                                 در این صورت باید از اتصال اینترنت سیستم خود با وارد کردن آدرس  http://1.1.1.2/login  در مرورگر مطمن شده و سپس نرم افزار دسترسی از راه دور (مانند anydesk , …) را اجرا و کد دسترسی را در تیکت وارد نمایید .                آموزش کار با نرم افزار های دسترسی راه دور
    3. درخواست شما بررسی و نیاز به دسترسی مدیریتی به سیستم شما می باشد.                                                    در این صورت باید با مراجعه به تنظیمات شبکه سیستم خود ip  را ارسال بفرمایید.                                           آموزش دسترسی به تنظیمات شبکه
    4. درخواست شما بررسی و نیاز به بررسی سخت افزاری و یا تعمیرات دارد . در این صورت در پاسخ تیکت شما پیغام " سیستم شما دارای اشکالات سخت افزاری و یا تعمیرات دارد  " نمایش داده میشود.که با توجه به مشکل نیاز به درخواست جنس از انبار یا درخواست خرید در اتوماسیون اداری می باشد.کارشناسان فاوا در این خصوص توضیحات و اقدامات لازم را در همان تیکت پاسخگو خواهند بود (ارسال سیستم جهت بررسی / ارسال قطعه به انبار جهت تعویض و ...) 

فاقد نظر